stockholm numero dos y tres

Förbered er inför ett långt inlägg..
 
Lördag: Vi vaknade rätt så tidigt och åt god frukost såg serie, fixade oss sen tog vi tåget till Stockholm, var där vid 2. Gick runt i affärer shoppade, fönstershoppade på stureplan t.ex. michael kors och filippa K. Fick med mig några saker från Sephora och bikbok. Sen åt vi på burger king och gick bara omkring och gjorde ingenting tills klockan 20 i 6 då vi tog tunnelbanan till tele 2 arena och tog våra platser och kollade på första förbandet i väntan på Julis och Olivia. När de kom snackade vi lite och köpte nachos osv. Tog en evighet men äntligen så började själva konserten. Och fyfan så jävla bra Avicii var, hoppade och skrek nästan hela tiden haha. Efteråt tog vi tunnelbanan till centralstationen och skulle köpa biljetter till uppsala i automaterna där, men INGEN av dem fungerade?! Och det var typ 10 st? Så vi gick på tåget ändå och hoppades på att få betala på tåget med kort, men icke sa nicke så vi blev bedda att gå av i Märsta. Vi typ Öh nej, inte vårat fel att era maskiner inte fungerade? Så vi fick följa gubben till deras personalrum och där skulle han ha mitt ID och typ fylla i massa grejer om mig typ min adress osv. Sen fick vi tydligen veta att han skulle skicka en faktura till mig på biljetterna. ( Det är typ inte ens lagligt att skicka faktura till någon under 18 ). Så jag skulle skriva på nå skit där det stod "2 ungdomsbiljetter (16-19 år)", men jag är bara 15 och det såg ju gubben antagligen på mitt ID så vi typ vi ska ha en barnbiljett inte det där? Han ba aa men vi har inga sådana. Ja men vad var det vi köpte igår då? Lol så less jag blev. Men vi tog oss iaf till Uppsala och ska ringa SJ och få våra pengar tillbaka osv osv. Men var bara så jävla trött och irriterad då så hade kunnat slå nån
 
 
Söndag/måndag:
Vaknade lite senare att de tidigare dagarna, myste ett tag i sängen innan vi äntligen steg upp och åt lite frukost. Vi packade och städade ganska snabbt innan vi fick säga hejdå till Joels storebror och hans flickvän ( Som vi bodde med ) och började gå till bussen. Vi tog bussen till Uppsala centralen och där köpte vi bussbiljett till Arlanda och Joel fikade. Sen hoppade vi på bussen och åkte hem! Sen dess har jag inte gjort ett piss. Låg i sängen i sex timmar med datorn när jag kom hem sen sov jag 14 timmar och nu sitter jag i sängen och skriver det här haha och ska snart börja dammsuga innan joel kommer hit, det blir sista gången vi ses på resten av lovet vilket är lite trist men men. puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0