Sick

Igår vart jag less på greys anatomy och tog bussen till stan och mötte Ronja i stormen och vi gick till kvantum där vi köpte karra, gick hem, såg kenza i let's dance samtidigt som vi gjorde vaniljglass med tom&jerry kex i. Sen pratade vi bara med victor och spelade gosupermodel resten av kvällen. 
Imorse vaknade jag och var helt täppt i näsan, så sjukt ont i halsen och kunde fan inte prata, så ringde pappa som kom och hämta mig vid halv 11. 
Resten av dagen har jag sett greys anatomy (lol), sovit och sett mello. Imorn kommer äntligen Joel hem, saknar honom sååå mycket. Bara en till natt ensam.. Om jag inte blir värre.
 
En gammal bild på mig ronja och Julis haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0