2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? kommer helt ärligt inte på något bra svar.. sry

Hur har ditt 2013 varit? bezt

Blev du kär i år? ja, första veckan t.o.m

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 8 maj, 9 januari, 29 maj

Vad är din största framgång 2013? min dubbelhaka

Bästa köpet? min mac

Vad spenderade du mest pengar på? mat

Gjorde någonting dig riktigt glad? min pojke och mina fina vener

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? thrift shop, the fox, bonfire, pompeii

Vem har du umgåts med mest? Joel, Ronja, Juliana and da gang, orkar inte skriva alla

Har du haft ett förhållande under 2013? Yes.

Vart reste du under 2013? Norge och finland :))):)):)):):):))):)

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? sena sommarkvällar med mina vänner, min beach 2014 kropp för 2013 kroppen var ju inte där haha

Vad gjorde du på din födelsedag? Var i norge med mamma bror och mormor

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? mer pengar, en 5s ;);)));;;););)

Vem saknade du? min storebror

De bästa nya människorna du träffade? olle <33

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? skärp dig förfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0