sämst

den här veckan har varit den värsta veckan i hela 9an, känns bara som att jag inte har någon riktig vän som jag kan lita på 100% och som jag verkligen vet att hen alltid är där. Längtar bara tills jag får byta klass och på nytt umgänge och nya vänner. För den personen som jag kan säga allt till, den personen som alltid tar mig först och som jag vet alltid finns där för mig och är min bästa vän är min pojkvän. Och om jag tappar honom så tappar jag allt.. Var dock inte oroliga han ska ingenstans, men sånna tankar går runt i mitt huvud hela tiden. Känns som att alla andra har någon som de hellre går till än mig, och jag har aldrig varit någons förstahandsval förut. 
Vet inte ens varför jag skriver det här, ingen som kommer läsa det hur som helst men var skönt att skriva av mig lite. 
 
För att lyfta stämningen så allt inte är så dystert så kan jag säga att jag och min älskling ska på bio imorn och kanske äta middag, jag vet inte? Jag tycker faktiskt inte att alla hjärtans dag är något speciellt men jag ser det bara som ett tillfälle och en anledning till att göra något annat och spendera några extra kronor med min pojke. 
Just nu är jag hemma ensam hos honom medan han är och firar sin farmor, fick huvudvärk så sov lite och kunde då inte följa med men snart är han hemma och då ska vi hitta på något och se lite lost som vanligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0