Övernattning

Igår drog jag till Joel efter skolan, hämtade en madrass och täcke och åkte sedan till hemmakväll laddade upp med karra sen tillbaka till skolan för en övernattning med alla andra nior. Vi körde barnsliga lekar, lyssnade på hög musik och dansade och hängde hela kvällen/natten. Det var såå mysigt vi byggde ett eget fort i spanskasalen och sov som kungliga. Det var en jättebra kväll och pratade med många som jag normalt inte gör osv. Hoppas vi kan göra om det snart.
 
Vi hade HK på morgonen och gjorde fetaost lax med pasta och resten av dagen har jag knappt kunnit hålla ögonen öppna, sov så lite kvällen innan. Så gick omkring med kudde och en filt hela dagen och såg i princip ut som en sengångare, men de flesta andra var exakt likadana. 
Åkte till joel efter skolan och nu ska vi äta hemmagjord pizza sen är jag jävligt sugen på att köpa ben&jerry men orkar fan inte gå till coop.. så vi ska ta bussen hahaha
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0