14 februari

firade såklart alla hjärtans dag med joel, vi åt på waldorf och gick på bio, en standard dejt typ, men det var mysigt. kan dock säga att även fast jag har världens bästa pojkvän så är han inte romantisk nånstans. Så den enda rosen jag fick var av waldrof personalen haha, men det är nånting iaf. 
Vi såg hundraåringen och den var bra och rolig men jag blev väldigt rastlös i slutet, sen åkte vi hem och somnade direkt. 
 
Nu kollar jag bara på herrstafetten med min madre, haha vi har den norska kanalen igång i vardagsrummet och på tv rummet har vi svenska trean så mamma springer emellan och skriker hur dåligt det går för norge. 
Joel kommer på någon timma och vi blir ensam hemma ett tag så vi ska baka eller något idk.
 
lite random pics från dagen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0