29 december

Spenderat de senaste två dygnen med Ronja, hon har totalt vänt om mitt dygn så är pigg som en mört. Hon kom hit i fredags för lite glassätande och skvallrande så vi inte skulle känna oss ensamma. Vi hade superkul och igår följde jag med hon till henne. Vi skulle på en innebandy-turnering men hade INTE lust att åka på turneringen och spenderade kvällen på waldrof med Ronja Sara och Lina istället, och spelade sims. glömde tiden, men det var så mysigt ändå. 
 
Nu behöver jag bara sova en natt till ensam innan min älskling kommer hem och jag längtar sååå mycket. Hoppas på att kunna vara vaken sent så jag kan sova bort hela dagen imorn så när jag vaknar, är han här. Vi får väl se hur det går men kommer nog inte blogga något mer förrän nästa år så gott nytt år allihopa! loveu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0